måndag 20 december 2010

Holiday

Jullovet har nu börjat på allvar! Jag har nu tagit mig till Öret, kom hit i lördags och har njutit av ledigheten ordentligt so far :)
I lördagskväll var jag ute med syrran och ett tjejgäng och åt middag. Efteråt blev det bowling och jag vet nog inte när jag skrattade så mycket senast. Jag hade träningsvärk i skrattmusklerna efteråt :)

Igår hade jag en massage. En gammal simmarkompis hade bokat upp en tid. Det var jätte kul att träffas igen efter så himla många år, riktigt roligt att få uppdatera lite :)
Igår kväll var syrran med familj här på middag, kul att få träffa alla pojkarna igen.

Idag blev det en sväng till Marieberg med syrran och Gudsonen för att shoppa dom sista julklapparna. Det gick bra, fick tag på allt jag skulle ha så nu är jag färdig med alla klappar.
Ikväll blev det träning. Testade ett nytt pass, core bosu boll. Vi har kört bosu boll en gång i skolan så visste ungefär hur det skulle vara och det var precis så svårt och jobbigt som jag trodde :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar