söndag 9 maj 2010

Topplista

På tal om böcker så tänkte jag att jag skulle göra en topplista men det blev betydligt svårare än jag trodde. Finns så många bra böcker att det blev otroligt svårt att välja ut vilka som ska platsa på min topplista så det blev en konstig lista kan man säga men här kommer den i alla fall :)

1 - Mitt nya jag av Sophie Kinsella
2 - Alla Harlan Coben böckerna (redan här fick jag problem att välja)
- Släpp inte taget
- Den enda lögnen
- Den oskyldige
- Ett enda ögonblick
- Borta för alltid
- Ingen andra chans
- Berätta inte för någon
3 - Alla James Patterson böcker (fortsatt problem att bara välja en)
- Den 1:a att dö
- En 2:a chans
- 3:e graden
- 4:e juli mordet
- Smekmånaden
- Mary, Mary
4 - Levande begravd av Peter James
5 - Mina hemligheter av Sophie Kinsella
6 - Karriär och köksbesvär av Sophie Kinsella
7 - Ett snyggt lik av Peter James
8 - Spår i snön av P.J Parrish
9 - Den gåtfulle fotografen av Douglas Kennedy
10 - Den tredje tvillingen av Ken Follet
11 - Död sömn av Greg Iles

1 kommentar:

  1. Får ta och läsa något av Sophie Kinsella ser jag, det är en nhy författare för mig. Däremot håller jag helt med om att 5, 7 och 9 är riktigt bra.

    Kram Karin

    SvaraRadera