måndag 17 maj 2010

SOL

Vilket underbart väder! Synd bara att man inte får vara ute och njuta av de. Men vi tog en promenad på lunchen bort till en Thai-restaurang som har stor uteservering. Det var jätte skönt, varmt som bara den vilket i alla fall jag tycker var underbart :)

Idag börjar sommartid här på kontoret vilket ALLA verkar uppskatta. Vi slutar nu klockan 16 varje dag utom fredagar då vi får gå redan vi tre tiden. Det är om man är inne klockan 8 på morgonen. Jag har ju gått vid 16 tiden även förut men då varit inne tidigare så från och med den här veckan får jag sovmorgon kan man säga, en timme längre, super skönt :)

Vi får ju använda flex-tiden även nu på sommaren så om man skulle vilja gå ännu tidigare så kan man ju komma in vid halv åtta. Den här veckan ska jag i alla fall ta sovmorgon sen får vi se hur jag kommer göra :)

Åh det är ju så underbart ute att jag skulle vilja flytta ut kontoret för idag men antar att man inte kan de :( Det märks att man är svältfödd på sol just nu för alla människor blir som tokiga nu när den första solen kommer. För ni är väl likadana som jag, vill bara ut??!!

2 kommentarer:

  1. Jasså, redan halv 8, stackare... Buhu!!! ;)
    Hahahaha!

    SvaraRadera
  2. Mmm jätte lyxigt :)
    Men vi slutar ju inte kl 11 som vissa andra ;)

    SvaraRadera