torsdag 27 maj 2010

Jag har blivit med dator :)




Jag har sååå länge behövt köpa ny dator då min inte funkar som den ska. Min syrra har en Macbook och jag har varit lite avis på den sen hon köpte den. Men idag så slog jag till, eller snarare min syrra slog till åt mig. MediaMarkt öppnade i Öret idag och då hade dom en massa erbjudanden. Syrran åkte dit så då passade jag på att handla genom henne så idag har jag blivit med en Mac. Längtar så tills jag får den. Mor och far kommer till Stockholm i helgen så dom tar med den hit så på lördag får jag min nya leksak, jippppppieeeee :)



Så länge får jag/ni hålla till godo med några bilder på det fina tillskottet :)






1 kommentar:

  1. Grattis på födelsedagen!!!!
    Känns bra att vara yngre än dig i 3 månader nu... ;)
    Hoppas dagen blir bra med en massa presenter.
    KRAAAM

    SvaraRadera