tisdag 11 maj 2010

TISDAG

Gårdagen flöt på med ytterligare ett strömavbrott, 3 stycken på en dag är inte okej!! Men tydligen hade Vattenfall problem i Solna området så det var inte så mycket vi kunde göra. Förhoppningsvis är allt fixat så vi slipper samma problem idag.

Idag är det tisdag och veckan är nästan slut, whohoo :)
I eftermiddag kommer min far till Stockholm så han hämtar mig på jobbet och så åker vi och handlar virke till min uteplats som han/vi ska bygga imorgon. Ska bli så skönt att få allt klart, nu hoppas jag bara på att värmen kommer så jag kan sitta ute.
Vore ju bra om jag hade några utemöbler att sitta på så jag hoppas att vi hinner åka ut en sväng imorgon och inhandla de. Man får ju passa på när pappa är här och man har bil. Känner inte direkt för att släpa utemöbler på tunnelbanan....
Vart åker man och köper schyssta utemöbler? Plantagen, rusta? Någon som har något bra tips?

Imorgon är det halvdag och på min avdelning jobbar ALLA hemifrån då så den här gången kommer även jag att göra de. Tidigare gånger har jag suttit själv på avdelningen och det har inte varit speciellt roligt så nu när jag är lite mer varm i kläderna så kommer även jag att göra så. Ska bli skönt för då slipper jag restiden och samtidigt kan då assistera min far med bygget.

1 kommentar:

  1. Får lägga upp en bild sen på hur uteplatsen blev. Är jätte nyfiken, kommer nog bli kanon bra. Härligt å kunna sitta ute. Rusta å Jysk rekommenderar ja om du ska köpa utemöbler. Plantagen kan också ha, hoppas du hittar nåt du tycker om.

    SvaraRadera