lördag 15 maj 2010

Känns som söndag...

....men det är ju bara lördag så man är ledig i EN dag till, såååååå skönt!!!!
I torsdag var jag på besök hos Maria med familj i Stava. Vi hade ju turen att slippa regn så vi kunde vara ute större delen av dagen och kunde på kvällen skicka ut grabbarna för att grilla. Det var årets första grillning för min del och det var jätte gott. Ser fram emot fler grillningar det här året :)
Tyckte att barnen hade växt jätte mycket, men det tycker jag jämt när jag ser dom och de är väl för att vi inte ses varje vecka :)
Spenderade hela dagen och kvällen där ute och det var mycket trevligt :)

Igår blev det däremot en riktig slappar dag. Jag låg större delen av dagen i soffan och slappade då jag kände mig lite hängig, kände mig förkyld :( Men orkade ut på en promenad och handlade med mig lite gott hem.

Idag började dagen med ett träningspass. Skönt att ha träningen avklarad redan på förmiddagen när solen skiner och det känns som om sommaren är här. Solen kommer till min altan vid halv två tiden så det var perfekt att sätta sig där ute och äta lunch. Sen satt jag och läste ett tag och njöt av solen.
Kvällen kommer bli riktigt lugn och skön, ska titta på film och äta godis :)

1 kommentar:

  1. Du är så duktig o hurtig =) Imorrn sätter min träning igång.
    Kram

    SvaraRadera