onsdag 12 maj 2010

Altanen är klar!

Min far kom som sagt till Stockholm igår för att vi idag skulle bygga altanen, och oj vad vi har byggt! Vi hann göra klart hela altanen på en dag vilket även inkluderade inhandling av virke vilket blev en utflykt på 2 timmar.
Jag är jätte nöjd, tycker det blev super bra. Så nu vill jag bara sitta ute och njuta av sommaren med ett glas vin i handen så nu får sommaren komma, NU!!!
Ja det finns inte så mycket mer att säga så är lika bra att köra en rad med bilder :)

Ramen är på plats och pappa skruvar ordentligt fast reglarna.

Jag har gjort klart golvet och pappa inspekterar :)


Jag har gjort räcke så nu är det bara överliggare kvar samt att vi ska täcka ner till marken.


FÄRDIGT!!!!

5 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt det ser ut att bli! Räkna med att jag och Mia kommer och huserar där i sommar ;D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj vad mysigt! När får man komma över =) Kram

    SvaraRadera
  3. Sommartider! Lovely, jag lägger boxen på kylning :D

    SvaraRadera
  4. Självklart kommer det bli en ordentlig invigning av altanen. Vi inväntar bara bra väder sen kör vi =)
    Och självklart är ni alla inbjudna =)

    SvaraRadera