lördag 3 mars 2012

Trevlig och bra fredag

På förmiddagen blev det en härlig promenad med Snuttis, världens sötaste goaste Snuttis :)

Sen mötte jag syrran på stan för lunch på La Baugette, jätte gott :)
Sen blev det en runda på stan för att shoppa lite, fyndade bland annat på H&M, sånt gillar vi :)
Efter shoppingen hann vi med en fika innan syrran skulle åka och jobba, även det var mycket gott :)

På eftermiddagen åkte jag och pappa och provkörde bil, alltid lika trevligt tidsfördriv :) Den här gången blev det BMW, nya 3-serien. Oj vad fint och bra den gick. Tycker helt klart att pappa ska slå till på den :)

Sen blev det en kväll på stan. Först en liten promenad och sen en fika på Bara Vara, var för kallt ute så behövde få upp värmen. Sen vidare till Al Forno för att inta en super god trerätters middag. Det var super god mat och likaså sällskap. Kunde åka hem mätt och belåten helt enkelt.

Hela dagen och kvällen har gått super fort, förstår inte vart dagen tagit vägen, men det är väl så när man har trevligt :)

Nu är jag trött så nu tänkte jag joina Snuttis som ligger här bredvid mig och snarkar så gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar