fredag 16 mars 2012

Ibland undrar jag hur det står till i huvudet på en

Ibland kan jag undra hur jag är funtad, haha :)
Ikväll var en sån gång :)
Jag stack till gymet för veckans bästa träning, även kallad fredagsmys :)
Jag började med att springa lite intervaller på löpbandet och det var sååå grymt jobbigt! Idag var nog inte dagsformen den bästa tror jag för herregud vad jobbigt det var. Allvarligt trodde jag inte jag skulle ta mig igenom dom intervallerna jag hade sagt till mig själv att köra. Men ge upp kan man inte göra så jag gjorde alla.
Sen var det bara att gå direkt till spinninsalen och köra en timmes tufft pass med C! Tyvärr så hade ju inte dagsformen blivit bättre på tiden mellan löpbandet och cykeln så även här var det en pina.
Man kan sammanfatta det med att det var 1 timme och 45 minuters rena smärta och plåga!
Men att ge upp är inte riktigt min stil så det var bara att bita ihop och köra på. Trodde faktiskt ett par gånger att jag skulle svimma eller nåt :)
Men sen efteråt, det är ju en sån härlig känsla! Finns ju inget som är bättre!!
Men under tiden då kan man ju undra vad det egentligen är man håller på med. Kanske kan skylla på att jag blev klorskadad som barn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar