måndag 5 mars 2012

Bra blandat med dåligt

Vilken blandning denna dag, lite bra med lite dåligt så det blir väl en okej dag då...

Idag när jag jobbade och jag och mäklaren kommer ut från lägenheten så visar det sig att både jag och mäklaren har fått p-böter :( Mindre kul kan man säga.
Det mest är billigare när man kommer utanför tullarna, likaså p-böter, vilket i detta fall är bra :) Helt sjukt egentligen att det kan skilja så mycket på böter beroende på vart man är. Inne i stan fick jag betala 900 spänn men i Solna kostar det "bara" 300 kr. För mig känns det som om jag har "tjänat" 600 spänn idag (för att hitta nånting positivt i det hela) :)

Sen har min dator strulat som bara den så har varit färdig att skicka ut den genom fönstret ett antal gånger idag!!!! *MORR*!!!! Blir så trött och irriterad när datorn strular för mina kunskaper är inte tillräckligt bra för att jag ska kunna fixa de!!!
Men till slut, nu vid tio tiden på kvällen så har jag lyckats leverera alla bilder.

Men de som var bra idag var att jag träffade AK. Hon kom först hem till mig och sen tog vi en promenad till Helenes Krog. Där åt vi super god mat och uppdaterade en del :)
Sen behövde vi gå ner maten så då promenerade vi tillbaka :)
Men det var ganska kallt ute så frös jätte mycket om benen. Är inte riktigt vår ute än kan man säga, i alla fall inte på kvällen men hoppas våren är på ingång.

Nu blir det lite tv-tittande innan jag ska sova, frågan är bara om det finns nåt ok program att slötitta på....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar