söndag 4 mars 2012

Home sweet home

Då var jag i Stockholm igen :)
Helgen har gått super fort, som oftast när jag är i Öret.
Idag var det firande av Skrotis som gällde. Dom kom till föräldrarna efter Skrotis judo som är på förmiddagen och då tjuvstartade vi firandet med fika.
Jag hade bakat en kladdkaka och en morotskaka.
Kladdkakan var riktigt kladdig och sjukt god, om jag får säga det själv :)
Morotskakan, ja likaså faktiskt, försvinnande god :)

Sen till lunch blev det grillpremiär, sååååå gott :) Vi grillade fläskfilé och kyckling, så himla gott! Äntligen kan grillsäsongen börja igen, eller i alla fall smygbörja lite :) Längtar redan till nästa gång man får grilla :) En av nackdelarna med att bo i lägenhet :( Men då får man passa på att grilla när man är hos föräldrarna :)

Efter lunchen blev det fika igen *mums*
Sen var det dags för killarna att åka till hagabadet och simma och för mig att bege mig mot hemmet men först gick jag på en sista promenad med min Snuttis. Jag får ju passa på när jag har chansen, min Snutte :)

Det var inte så roligt att köra hem för det var sån himla dimma på vissa ställen så man såg bara ca 10 meter framåt och så var det riktigt mörkt ute, ingen bra kombination. Men hem kom jag, safe and sound :)

Nu ska jag kolla på filmen på 5:an, the proposal, riktigt bra tycker jag även om jag sett den flera gånger :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar