tisdag 27 mars 2012

Halvdan dag....

Vilken blandad kompott med bra och dåliga saker idag.
Ska vi börja med de bra kanske. Idag blev det träning på lunchen. Det blev 35 minuters löpning och sen ett 30 minuters core-pass. Har inte varit på core på super länge så var kul att få med ett sånt pass idag :)
Sen har jag även träffat EP för en sen lunch i Sollentuna. Vi har inte setts sen innan jul så det var jätte kul att ses igen och få snacka lite skit :)

Det mindre bra då. HP supporten ringde om min dator idag. Dom kan inte hitta reservdelar till den så dom kan INTE fixa den. Eftersom jag köpt den i USA så får jag lämna in den där istället. SUCK säger jag bara..... :(
Sen avslutades dagen med en p-bot, dubbel suck!!! 550 spänn :(
Nä usch, gillar inte alls slutet på den här dagen. Kunde vi inte bara avslutat dagen efter lunch istället.....

Tror jag ska trösta mig med massa gottis och titta på film :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar