tisdag 6 mars 2012

INTE MIN DAG IDAG!!!!

Kan inte bara den här dagen ta slut!!!
Ingenting funkar som det ska!
Datar jäveln är helt störd i huvudet!! Har pratat med HP's support så nu står den och tuffar på för nåt test som tar ca 5 timmar. Och inte hade jag med mig strömsladden till datorn idag för normalt så klarar jag en dag utan att ladda datorn. Men inte om den ska stå igång så länge. Så det var bara att åka hem nu på lunchen och hämta den.
Även hämta min super gamla (typ antika) dator för att kunna lägga över alla bilder.

På dagens första objekt så var det inte alls städat och i ordning gjort men jag anser inte att det är mitt jobb så då får det se ut så.
Inte heller hade jag fått nån portkod av mäklaren så jag kom ju inte in!!
När jag är klar säger säljaren: "När du ska ta fasadbilden så får du komma tillbaka i eftermiddag för då ligger solen på så fint på huset"
VA!!!! Tror du att det här är mitt enda jobb för idag eller??!!! Hur tänker man??!!!

Sen tog givetvis objektet innan lunch ganska lång tid så det blev lite stressigt eftersom jag måste hem innan nästa jobb. Så lunch, nej det får jag inte äta idag. Får ta mig nåt innan sista objektet för dagen, om jag hinner.

Sen såg jag att det jobbet jag ska på nu så har inte mäklaren gett mig säljarens namn eller någon portkod och mäklaren brukar ALDRIG vara med på fotograferingarna men jag hoppas han ska det idag för annars blir jag arg. Varför inte bara ge mig all info från början?!!

Nej det här är verkligen inte min dag och det är halva dagen kvar. Hur ska detta sluta?!!

Nej, dags att åka iväg igen och hoppas att turen vänder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar