lördag 10 mars 2012

Skrotis presenter

Måste ju visa vad Skrotis fick i födelsedagspresent förra helgen.

Han har ganska nyligen börjat på fotboll och därför så köpte jag fotbollskläder och fotbollsskor (till utesäsongen). Han var ju lite besviken över att han skulle få ärva sin storebrors fotbollsskor, och det är ju klart att han ska ha nya :)
Jag är ju mellanbarn, precis som Skrotis så jag vet hur det är att få ärva saker, vilket inte är så kul, man ville ju ha nytt, precis som de äldre syskonet fick. Och minstingen fick ju nytt för när det skulle ärvas från mig då var det utslitet tyckte föräldrarna. Inte lätt det där med att vara mellanbarn. Tur att jag som moster kan få skämma bort mina syskonbarn hur mycket jag vill :)





Gillade det här inslagspappret :)


2 kommentarer:

  1. Ja stackarn, det är ju fakt så att han får ärva en del så det är tur att du skämmer bort honom "ibland" och att han vet om att du gör det =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart jag skämmer bort honom, det är ju mitt jobb :)
      Jag vet ju själv hur tufft det är att vara mellanbarn ;)

      Radera