onsdag 7 mars 2012

Det blir lite bättre

Det var verkligen en kaos dag igår som ledde till att jag fick jobba halva kvällen. Usch vilken dag det var. Inte hann jag få i mig någon lunch och det hjälper ju inte till att få bättre humör så irritationen var hög igår kan jag säga.
När jag kom hem och skulle jobba i min gamla dator, den antika datorn, så fick den frispel och under en timme hade den hängt sig 5 (!!) gånger. Det gick sakta framåt med jobbandet kan jag säga.
Till slut ville den göra som jag vill och kunde då jobba på en stund men usch vad arg jag blir när det inte funkar som det ska!!

Sen att jag höll på att hungra ihjäl hjälpte ju inte till heller. Vid halv åtta var jag nära att svimma om jag inte skulle få mat i mig snart så då gick jag och K till Texas och åt en riktigt god middag. Jag var så hungrig så hade kunnat äta en hel ko :)
Gud så gott det var med mat, tänk att man kan vara så hungrig :)

Dagen har gått bättre. Datorn har bara varit dum två gånger idag men med ett par rejäla smällar har den återhämtat sig och funkat bra sen resten av dagen. Så med lite våld kan man nog lösa det mesta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar