lördag 10 mars 2012

Mello kväll

Har precis kommit hem från en kväll hemma hos MiaLotta. Gud vad mycket gott vi har ätit ikväll. Hon hade fixat fondue och det är ju sånt där man kan äta hur mycket som helst av som det brukar bli med plockmat.
Sen kollade vi på mello och åt massa snacks. Efteråt blev det dessert, jordgubbar och ananas som vi doppade i smält choklad, mmmmm säger jag bara :)
Så himla gott så jag har tryckt i mig alldeles för mycket så magen står i alla hörn nu, men gud så gott det var :)
Det var riktigt skönt att få promenera hem så jag fick gå ner maten lite, en skön 15 minuters powerwalk. Att det var riktigt skönt ute, ett par plus grader skulle jag gissa, gjorde det bara ännu bättre :)

Kan bara tillägga att det var rätt låt som vann ikväll :)

Tack MiaLotta för en toppen kväll, allt var perfekt :)

1 kommentar: