fredag 16 mars 2012

Belöningssystemet

Jag tror absolut på belöningssystemet och använder mig av de, ja typ hela tiden :)
Ikväll är garanterat en sån stund :)
Eftersom jag tog mig igenom träningen på ett bra sätt trots smärta och ännu mer smärta så tyckte jag att jag gjort mig förtjänt av att inte behöva laga mat ikväll. Eller snarare, jag var så hungrig så jag behövde mat NU! Och enligt mig hade de tagit alldeles för lång tid att laga mat, tror jag hade hunnit svälta ihjäl då :)

Ikväll blev det thaimat från Sabai Soong, tigerräkor, sååå gott :)


2 kommentarer:

  1. Om det är det vi åt, så är jag fruktansvärt avundsjuk. För det var bland det godaste jag ätit.Får gå dit nästa gång ja kommer å hälsar på. Många ställen och gå och äta på då, mums =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp de är därifrån :)
      Ja vi har många ställen o äta på nästa gång du kommer hit. Får bli en matweekend :)

      Radera