torsdag 3 juni 2010

Jag är kär

I MIN DATOR!!!
Jag är så himla nöjd över min mac dator, jag älskar den. Det är ju så jag börjar undra varför jag inte köpte en mac tidigare, men men nu har jag en i alla fall som jag är super nöjd med :)
Jag måste också tala om att jag även är super nöjd med min nya ipod. Den är så liten och fin och det är jätte skönt att ha radio i den också. Jag har ännu inte testat stegräknare i den men måste helt klart snart göra de.

Har varit lite dålig med bloggandet på sistone, men tror inte de hänt så mycket att blogga om. Eller jo, i söndags var jag och syrran och såg Sex and the city 2 och den var jätte bra. Bättre än jag trodde den skulle vara, vi skrattade gott kan jag säga. Jag tror jag skrattade mer nu än i ettan men båda är grymt bra :)

Ja, vad mer har hänt. Idag direkt på morgonen var jag hos tandläkaren. Jag har gått hos en och samma tandläkare sen jag flyttade till Stockholm och hon är jätte bra, jag är jätte nöjd med henne och har inga planer på att byta. MEN varje år när hon kommer ut i väntrummet och ska kalla in mig så säger hon -Annelie. Och varje år rättar jag henne. Så när jag sitter och väntar på att få komma in så kommer jag på detta och givetvis börjar jag undra för mig själv om hon i år ska få mitt namn rätt eller inte. Jag lutar åt inte men ändå tycker man ju att nån gång borde hon ju kunna säga rätt namn. Hon kommer ut och säger -Annelie!
Så nej 2010 var inte året hon fick mitt namn rätt, kanske 2011, men troligtvis inte :)
Jag menar, hur svårt kan de va??? :)

Ikväll blir det ett glas vin eller två ute i solen på någon schyst uteservering i goda vänners lag. Jag älskar det här vädret så jag hoppas att det är här för att stanna. Det finns inget bättre än sol och värme och när man sen får sitta ute på kvällen och ta ett glas vin med vännerna och snicksnacka lite är det ju ännu bättre :)

3 kommentarer:

  1. Ja, hur svårt kan det va´??

    Gillar det där med att du är kär... nästa gång kanske det är någon annan än datorn ;)

    SvaraRadera
  2. haha håller med Lotta!
    Snart kankse det är ngt levande som lockar mer ;D

    SvaraRadera
  3. Ja förhoppningsvis så kan de kanske bli de :) Vi får väl ut o ragga ihop o hitta nåt lämpligt offer, haha ;) Ni får hjälpa mig helt enkelt. Vi kan ju börja med en uppvärmning på min altan med (lite?? öh mkt kanske) rosévin o sen går vi ut på jakt :)

    SvaraRadera