onsdag 30 juni 2010

Shopping

Idag tog jag en sväng på stan. Jag har ju fortfarande inte hittat någon bikini så det var mitt mål idag. Det känns som om det kommer gå åt om det ska bli så här mycket badande med syrran och barnen den här sommaren. Efter 3 timmar springandes i värmen i alla butiker hittat jag tillslut några bikini som jag tyckte passade och inte kostade skjortan. Det blev några fynd från Stadium och dom hade, tag 3 betala för 2, så då var jag ju tvungen att ta 6 delar för att verkligen utnyttja rabatten. Så 3 bikini´sar kom jag hem med, känner mig riktigt nöjd.


Hittade ingen bild på nederdelen till dom två sista men ni förstår nog ändå hur dom kommer se ut :) Ser även att den svarta överdelen inte syns så bra hur den ser ut, men men de får gå ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar