onsdag 30 juni 2010

Bad i mängder

Igår var det en strålande dag så då blev det en utflykt till Djupadalsbadet i Kumla med syrran och pojkarna. De badet åkte vi, syrran och jag ofta till när vi var små så det var kul att få åka dit igen. Det såg ut som förr men ändå inte, kan man säga :)
Dom bygger ut badet med ett äventyrsbad som ska vara klart till nästa sommar så vi får ta en tripp dit då för att se hur det blir, äventyrsbad är ju jätte kul :)

Det var otroligt varmt då solen gassade hela dagen så efter 4.5 timmar kände vi oss nöjda, och trötta och åkte hem :)
På kvällen skulle jag åka hem till Stockholm igen. Jag köpte biljett ca en timme innan tåget skulle gå och när jag kommer till stationen så ser jag att tåget är inställt. Vad trött man blir på SJ, aldrig kan det funka som det ska. Jag fick en ny biljett till nästa tåg som gick en timme senare. Det började jätte bra med att redan vara försenat från Örebro. Men sen blev det bara några tio tal minuter mer försenat men det var väl normalt för att vara SJ. Jag kom i alla fall fram vilket var en framsteg denna dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar