tisdag 15 juni 2010

Underbara vänner

Idag känns min rygg mycket bättre, känner mig inte alls som en 100-åring längre. Det var aningens bättre redan igår men idag var det som sagt ännu bättre så i den här takten så räknar jag med att vara bra i morgon :)

Idag träffade jag min kompis H som jag inte sett på jätte länge. Vi kom fram till att vi nog inte träffats sen förra sommaren och de är ju alldeles för länge sen. Vi gick till Mocco och satt där i flera timmar och snicksnackade. Vi hade ju som sagt en hel del o prata om även om vi självklart haft kontakt via telefon under den här tiden. Men det är ju inte samma sak som att ses så vi hade mycket att prata om.
H är en gammal kompis från Öret tiden och hon flyttade till Stockholm knappt år efter att jag flyttade hit. Men det som är så skönt med en kompis som henne är att även om man inte hörs på ett tag så vet man att man finns där för varandra när som helst och när vi väl hörs så tar man vid där man senast slutade.
Jag har några stycken såna vänner och dom är alldeles underbara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar