måndag 28 juni 2010

Kvalitetstid

Åh vad det är skönt att vara i Öret och umgås med syrran och barnen. Jag vill inte åka hem igen men måste tyvärr åka tillbaka i morgon kväll då jag har lite grejer inbokat på onsdag.

Idag var vi en sväng på stan och jag shoppade 3 toppar från H&M, väl behövligt. Men jag var egentligen på jakt efter en bikini men hittade ingen som var riktigt bra sen tror och hoppas jag att dom börjar rea badkläder snart så jag kan fynda lite då istället :)

På eftermiddagen åkte jag och Philip till golfbanan och slog några hinkar på ranchen. Han är så duktig så jag hoppas han vill börja spela på riktigt snart. Han sa att det var kul så jag håller tummarna :)

När det närmade sig kvällen och syrran och barnen skulle åka hem ville inte Philip de så han stannade kvar och ska sova här med mig hos föräldrarna (hans mormor och morfar). Det är kul att få lite kvalitetstid med honom, inte så ofta som det bara är han och jag utan hans bröder är oftast med.
Först var vi ute och grävde dammar och tunnlar, alltid kul att leka med vatten, tycker i alla fall barn :)
Sen gick vi inte och tittade på barnprogram och nu är det dags för kvällsmat. Sen får vi se vad vi ska hitta på innan det är läggdags.

I morgon får vi en hel dag tillsammans innan jag måste åka hem till Stockholm igen. Om vädret är bra så vill Philip åka och bada då vi idag köpte simfenor, snorkel och cyklop som han vill testa. Så nu håller vi tummarna för att det blir lika fint väder i morgon som det var idag :)


1 kommentar:

  1. Lät underbart. Hör av dig om du har lust för en aw snart. Kanske nästa v? Kram

    SvaraRadera