lördag 5 juni 2010

Städning

Idag har jag fått städa min altan för att min granne hade fest igår. Jag tycker inte alls om att städa och då få städa trots att det inte ens var jag som hade festen känns lite extra jobbig. Tjejen som har flyttat in ovanför mig hade igår en inflyttningsfest.
Jag träffade MiaLotta och några kollegor till henne samt AKJ på aw igår vilket var jätte trevligt. Vi var på Gården för första gången och det var helt okej. Mycket folk och trevligt men otrolig dålig service i baren. Det ska inte ta över 10 minuter att få beställa ett glas vin, så där får dom dåligt betyg från mig. Men vi hade som sagt det ganska bra ändå och gick sen vidare till Tures och åt middag. När jag kom hem vid tio tiden så var det full fart hos min granne. Dom höll på till efter tolv så det var bara att hålla sig vaken för det gick inte att somna i de livet. Men idag så upptäckte jag då att min altan ser ut att ha varit med på deras fest. Det var fimpar, cigarettpaket och aska över HELA altanen inklusive mina möbler. Så det var bara att börja städa. Det såg ut som om dom askat och fimpat på mitt golv så nu har jag skurat hela altanen, golv, väggar, räcke och möbler. Men jag fick ju även bort all pollen så nu är det så fint igen :)

Ikväll är det middag hos E med tjejerna. Det är SATC (sex and the city) tema. Dom ska sen gå och se filmen men eftersom jag såg den i söndags så skippar jag de. Nog för att filmen var riktigt bra men att betala och se den på bio två gånger på en vecka känns lite väl onödigt. Men middagen innan kan jag ju vara med på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar