måndag 7 juni 2010

Tror jag blivit bestulen....

.... på min tränings motivation! Den har bara försvunnit, helt borta! Försvann ungefär samtidigt som det fina vädret kom så undrar om det är den som lagt beslag på de. Men jag vill gärna ha tillbaka den nu. Jag vill jätte gärna träna men jag har bara ingen motivation att ta mig iväg. Men i morgon ska det regna så då kanske jag kan ta mig iväg. Skulle behöva köra ett ordentligt pass, ett tufft och stenhårt pass som man nästan gråter av, men just nu känns det långt bort. Förhoppningsvis kommer motivationen tillbaka till mig under nattens skönhets sömn :)
Eller om någon hittar den där ute så var vänligt och skicka tillbaka den till mig, hittelön kan till och med utdelas, hihi :)

1 kommentar:

  1. Den som hittar min friska kropp igen ger jag allt haha.
    Kram!

    SvaraRadera