fredag 18 juni 2010

På benen igen

Nu är nästan min rygg bra. Jag är fortfarande väldigt stel men nu kan jag i alla fall gå igen :)
I onsdag var första dagen den kändes okej så då tog jag en promenad ute på Djurgården. Gick och lyssna på musik i min nya fin ipod, som faktiskt även har stegräknare. Det blev 20000 steg vilket kändes som en väldigt bra promenad :)
Så igår tyckte jag att det var dags för ännu en promenad, kan ju inte sitta och stelna till. Blev även då en promenad runt Djurgården och kom faktiskt upp i 20000 steg även då.

Idag hade jag sagt till mig själv att jag skulle gå och träna men kände som vanligt inte för det. MEN jag tog mig i kragen och gick till gymet på lunchen. Jag tycker att det varit bra med mina promenader så tänkte att jag skulle försöka springa lite på rullbandet. Nja de gick sådär, kändes lite i ryggan så kunde inte springa så fort men lyckades klara av 7 km. Sen blev det lite styrketräning innan passet som jag hade bokat började, cykel- och core. Det kändes att det var ett tag sedan jag tränade för efteråt var jag riktigt trött. Jag behövde verkligen corepasset för min rygg. Många övningar, eller nästan alla kändes i ryggen men efteråt så kändes betydligt bättre, precis vad min rygg behövde. Funderar på om jag ska gå på något mer cykel- och corepass under helgen för tror som sagt att det är bra för min rygg. Så snart kanske jag är tillbaka till normala igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar