söndag 20 juni 2010

Helgen

Helgen brukar alltid gå så fort men den här helgen gick nog lite långsammare än vanligt för i morse när jag vaknade var jag helt hundra på att det var måndag. Varför vet jag inte men var övertygad om att det var en ny vecka. Det är inte direkt att jag har något speciellt jag ska göra till veckan så vet inte varför jag hoppade över söndagen.
Men nu är jag i alla fall tillbaka på rätt dag :)

Gårdagen börjades med träning. Jag körde ett cykelpuls pass med favorit instruktören. Det kändes verkligen att jag inte tränat på länge för jag var helt slut. Jag tycker inte riktigt att det är rättvist att det tar flera flera veckor att bygga upp konditionen men man tappar den på betydligt kortare tid. Nu känns det som om konditionen är obefintlig. Förhoppningsvis går det snabbare att bygga upp den igen.

Resterande delen av gårdagen spenderades faktiskt med att titta på bröllopet. Även om jag inte är så intresserad kunde jag inte sluta titta. Jag vet inte riktigt vad jag trodde att jag skulle missa men var bara tvungen att titta. Det jag faktiskt inte ville missa var talen. Jag tyckte Olle hade ett bra tal men Daniels tal toppade dom alla.
Det har varit så himla mycket om det är bröllopet på sistone så nu är det skönt att det är över. Speciellt så man kan ta sig fram i stan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar