fredag 20 april 2012

Vilodag

I onsdags blev det träning igen och då spinning -TTT (Team Time Trial) eller lagtempo på svenska. Den klassen är grymt jobbig och med dom tunga trötta benen gjorde det inte lättare. Efteråt var benen helt slut och jag kände att en vilodag var på sin rätt. Så igår blev det vilodag, skönt och välbehövligt.
Idag blir det nog ingen träning heller då jag ska dra mig mot Öret senare idag så veckans favorit träningspass missar jag idag. Men men, så blir det ibland.

När det är sånt här väder som idag så känner jag inte alls för att gå ut så det kommer bli en skön och mysig dag i soffan med tv'n som sällskap och massa gottis. Ja lilla söta Lee är också här och gör mig sällskap. Han sover här bredvid mig just nu så jag väntar lite till med att gå ut med honom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar