söndag 29 april 2012

Ännu en helg i Öret

I fredags eftermiddag tog jag tåget till Öret, det blir alltså ännu en helg här :)
Igår hade vi en soft dag med några promenader med Snuttis och Lee i det underbara vårvädrert. Jag satt även ute i solen (hittade lä) och det var riktigt varmt och skönt. Så varmt att jag faktiskt fick slänga av mig lite kläder för att inte få värmeslag :)
Hoppas innerligt att det här håller i sig och att våren är här på riktigt :)

Igår kväll hade K's kompis födelsedagsfest. Vi fick riktigt god mat och dessert och träffade många trevliga människor :)

Idag ska jag träffa mina bästa killar. Har inte träffat mina söta pojkar på jätte länge så ska bli riktigt kul :) Får se vad dom vill hitta på idag :) Se om min Lillis minns mig nu när det var så länge sen jag såg dom. Han kanske är lite blyg i början men det brukar släppa ganska snabbt i alla fall :)
Min Skrotis och P är i alla fall inte blyga så får gosa med dom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar