onsdag 11 april 2012

Tiden springer iväg

Dagarna bara försvinner, förstår inte att det går så fort.
Igår kväll träffade jag JB. Vi har inte setts på ett år tror jag. Det är inte så ofta som han är i Stockholm på besök så det är jätte kul när vi väl ses :)
Nu har vi i alla fall uppdaterat lite så nu klarar vi oss en stund :)

Ikväll blev det äntligen träningen igen. Minns knappt när jag tränade senaste för sååå länge sen är det (eller ska jag vara ärlig så är det ungefär 2 veckor sen så det är väl inte super länge sen men alldeles för länge sen för mig).
Passet var sjukt jobbigt men som vanligt så är det en sån skön känsla efteråt. Vi körde tempoåkning under hela passet, roligt upplägg på passet, kul att få variera lite på uppläggen :)
Ska bli spännande och se hur benen kommer kännas i morgon men finns risk för att de kommer kännas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar