söndag 15 april 2012

Söndags träning och mys

Idag blev det träning under förmiddagen, lite löpning och styrketräning. Jag kände mig inte så motiverad för träningen idag men lyckades i alla fall få till 45 minuters löpning och en halv timmes styrka. Känner mig rätt nöjd med de med tanke på den trytande motivationen.

Efteråt mötte jag upp SR för lunch :) Det var fint väder så vi promenerade till Gamla Stan och Vapiano för att inta en god pasta lunch :) Sen kom det en rejäl regnskur så vi satt kvar en stund och prata men när solen titta fram igen så promenerade vi längs med vattnet hemåt igen.
Vi gick inom Mood faktiskt. Har inte varit där inne sen dom öppnade så vi var tvungna och gå in och kika lite. Det var väldigt fint :)

Nu ikväll börjar bästa tv-programmet nånsin - Mästarnas Mästare!!!! Det får man INTE missa! Jag har ladda ut med massa gottis, för det måste man ha till bra program :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar