tisdag 10 april 2012

Uppdatering

Länge sen jag bloggade nu så här kommer en liten uppdatering.

Har varit i Örebro under påsken och känns som om jag bara ätit en massa mat och godis hela helgen :)
Påskafton var det påskmat hemma hos K's familj. På påskdagen middag hemma hos mina föräldrar. Men då blev det inte påskmat utan jag och syrran stod för maten. Blev faktiskt riktigt gott :)

Igår kväll åkte jag hem till Stockholm igen och det var väldigt mycket trafik. Och väldigt många poliser ute och åkte. Har nog aldrig sett så många poliser nån gång tror jag. Polisen stod även med laser på ett par ställen på motorvägen. Ingen fara för mig dock för jag kör ju alltid lagligt :)

Det har blivit en del hundgos i helgen. Både med min Snuttis och med Lee :) Bra att ha så många hundar att få mysa med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar