tisdag 8 maj 2012

Trötter

Jag är inne i en period då jag är så himla trött och det känns som om jag skulle kunna sova jätte mycket. Förra veckan somnade jag nog i soffan varje kväll i stort sett. Jag funderar på om det kan ha att göra med allergin och medicinerna jag trycker i mig. Medicinerna hjälper verkligen så känner inte av så mycket att allergin om dagarna så är ju inget jag vill sluta med än.
Men det känns ganska bra att skylla på de för man kan ju tycka att man borde vara pigg nu när det är sol ute och vi går mot sommaren. Jaja, det går väl över :)
Ska göra ett försök att titta på Desperate ikväll så får vi se om jag somna i soffan under tiden :)

Men det är ganska skönt att sova i soffan. Igår kväll var jag jätte trött och låg ganska länge och halvsov i soffan men ändå kunde jag inte må mig för att gå till sängen. Ibland har jag så himla svårt att slita mig från soffan fast att jag sover. Jag vet inte riktigt vad det är men ibland känns det som om det är för att lägger jag mig i sängen då är verkligen dagen slut, jätte konstigt jag vet. Men det är som att dagen lever vidare en stund till om jag fortsätter sova i soffan istället. Som sagt, very strange och jag kan inte förklara det riktigt, men jag är ju lite konstig ibland ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar