lördag 5 maj 2012

Saturday

Har haft en bra lördag och dagen har gått jätte fort :)
K och jag gick till Elverket och åt brunch. Jätte gott och massa mat :) Jag avslutade med två våfflor och några bitar av något som liknande Brownie (gott var det) :)

Sen blev det en sväng ner på stan för att titta på klockor. Många fina klockor såg vi (kanske får önska mig nån av dom i födelsedagspresent) :)
Sen tog vi bilen och åkte till Mercedes i Akalla och kollade lite på bilar. Finns många fina bilar man kan drömma om att nån gång få äga :)
Sen åkte vi vidare till Barkarby och kollade golfgrejer. Blev golf outlet, Dormy och Stadium outlet. Ja vi hann med ganska mycket kan man säga.

Ikväll har jag varit duktigt och gjort lite mer husliga saker. Jag har tvättat, typ alla kläder låg i tvättkorgen så det var verkligen dags. Sen i morgon har vi vårstädning på gården och vi har blivit indelade i grupper som är ansvariga för olika delar. Jag är i gruppen som ska städa tvättstugan så jag tänkte att när jag ändå är där ikväll så kan jag lika gärna göra min del nu. Så jag är fri i morgon förmiddag och kan då istället hitta på nåt annat kul, bra va?!! :)

Nu har jag gjort mig förtjänt av att lägga mig i soffan och kolla på tv en stund (innan jag troligtvis kommer somna i soffan som alla andra kvällar den här veckan).

4 kommentarer:

  1. Japp, somna i soffan är en klassiker som jag själv kört flitigt med den här veckan :)

    SvaraRadera
  2. Hej du!
    Japp, det var något som du hjälpte mig med tidigare i vinter.. Har blivit kallad till fystest! Läckert, även om det dock är i Umeå.. men det blir ju lite kul att se den delen av Sverige också :) Hur är det med dig?

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad roligt! Grattis!! Jag ska hålla tummarna för att det går bra! När ska du dit? :)
      Med mig är det bara bra, livet är kanon o går som på räls just nu :) Jag har en grymt rolig grej på gång som jag hoppas få veta mer om till veckan o då ska jag dela med mig om de :) Jag hoppas så att det blir av.
      Ja det är en hel del som händer nu kan man säga men bara bra saker. Jag är såå glad och lycklig nu :)
      Kram

      Radera
  3. Åh vad glad jag blir för din skull! Det finns verkligen en glädje "mellan raderna"! Åh nu blir jag ju väääääldigt nyfiken! 19 juni är det dags.. Känns jäkligt kul, så nu blir träningen ännu roligare när man verkligen har något att kämpa för :) Kram!

    SvaraRadera