söndag 6 maj 2012

Härlig söndag

Jag har haft en underbar söndag i det härliga vädret!
Vid lunch promenerade jag bort till Vasastan för att möta upp SR för att åka till en Nike utförsäljning i Stadshagen. Det visade sig att vi fick sällskap av två andra kompisar också vilket var kul :)
Jag shoppade faktiskt inget även om jag funderade på ett par träningsbyxor en stund men tog det kloka beslutet att avstå då jag egentligen inte behöver några fler träningsbyxor.
Sen promenerade vi till Kungsholmen och jag och SR gick och köpte oss varsin sallad och gick sen och satte oss i solen i Kronobergsparken och åt.
Efter ett tag kom JL och mötte upp oss, eller snarare bytte av SR som skulle åka och träna. Jag och JL tog en ordentlig promenad runt Kungsholmen. Så skönt och alltid trevligt med promenadsällskap :)

Nu ikväll har jag tittat på Mästarnas Mästare och ätit gottis :)
Som sagt, haft en riktigt underbar dag idag, det enda som saknas är att K inte är här....

1 kommentar: