torsdag 17 maj 2012

Premiär

Första rundan golf är nu avklarad, whohoo :)
Jag och K har varit på Hagby golfklubb idag så nu är premiären avklarad. Jag har bara varit på rangen en gång och slagit så mina förväntningar på bra spel var låga. Ja vad ska jag säga, det var en himla blandning på bra och dåliga slag, men merparten slag får nog räknas som dåliga, haha :)
Men på dom första 9 hålen gjorde jag i alla fall 3 st par och det är jag nöjd med :)
Med lite mer träning så kanske det kan bli en bra golfsäsong :)

För K var det premiär på riktigt kan man säga, första rundan nånsin! Han var jätte duktig och lyckades få ihop 18 poäng på 9 hål, vilket är super bra :)
Jag tror han har blivit lika biten för golfen som jag, ja kanske till och med värre, haha :)
Tror det kommer bli en sommar med mycket golf :) :) :)

2 kommentarer:

  1. Är hyfsat biten :D Blir nog en hel del rundor i sommar o förhoppningsvis gör jag framsteg!
    /K

    SvaraRadera
  2. Låter så roligt med golf men då är det ju det där med tålamod. Jag har inget hihi.
    Kram!

    SvaraRadera