tisdag 14 juni 2011

Tiden tickar på

Oj vad dagarna går. Hur kan tiden gå så fort?!?! Speciellt då jag tycker att jag inte gjort något speciellt om dagarna men ändå springer dagarna iväg.

I fredags var jag ute med delar av klassen och firade examen. Vi hade det super trevligt och det var lite vemodigt att säga hejdå till alla. MEN flera, eller många vet jag att jag kommer fortsätta träffa och det gör det hela lite lättare.

I lördags var jag hemma hos EP och grillade. Vi hade en liten avslutning för henne då hon i morgon åker till USA och ska vara borta i 3 månader. Hon ska jobba i 2 månader och sen resa runt i en månad. Jag är inte alls avis, nej då, inte alls.... :) Men jag är super glad för EP's skull. Hon kommer få det super himla bra där och hon får helt enkelt ha kul för mig med :)

Ikväll mötte jag JK för ett glas vin, lyx så här på en tisdag. Det var trevligt och trots vädret kunde vi sitta på en uteservering och ha det bra (dock med markiser så vi slapp sitta i regnet).

Nu är det en av dom bästa tv-serierna någonsin på tv - So you think you can dance. Det bara måste tittas på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar