torsdag 23 juni 2011

It's all or nothing

Varför måste de alltid vara antingen eller?? I över en vecka nu har jag varit så grymt trött att det känts som att jag skulle kunna sova hela dagarna. Men idag då vaknade jag klockan 6 och kunde inte somna om. Varför inte sova till mer normala tider?
Men jag har å andra sidan fått ganska mycket gjort och klockan är bara 8. Tvätten går för fullt och jag har städat. Skönt att äntligen få det gjort men varför ska det vara så tråkigt att städa. Om jag bodde större skulle jag skaffa städhjälp :)
Vet i och för sig inte om mina grannar uppskattade att jag körde igång dammsugaren i morse. Men klockan var faktiskt sju när jag började så de var ju inte jätte tidigt :)
Nu är det dags att springa till tvättstugan igen. Och det blir verkligen springa för det regnar ute. Tur att det inte är så långt över gården :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar