lördag 18 juni 2011

AW

Kvällen började på Story Hotel med MiaLotta och AKJ. Vi hade jätte trevligt där men gick senare vidare till Nobis och mötte upp ON med kollega. Lite senare kom MiaLottas och min gamla kollega Larsa dit. En trevlig och rolig kväll, kul att få komma ut lite, känns som om det var evigheter sen jag var ute :) Kul att träffa Larsa igen, har inte sett honom sen MiaLottas fest.

Under kvällen kom vi fram till att vi måste bli bättre på att gå ut. Nu är det ju sommar (även om inte vädret alltid visar de) men då är det lättare och roligare att gå ut så jag hoppas vi blir bättre på de :)

Jag och MiaLotta avslutade kvällen på 7eleven :) Nu är klockan snart halv två så borde gå och lägga mig men tror jag kommit in i andra andningen. Var jätte trött tidigare ikväll men nu känner jag mig ganska pigg. Men får nog bli att jag lägger mig och läser en stund så hoppas jag att John Blund kommer snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar