söndag 11 juli 2010

Slutet av veckan

Vad veckan har gått fort, är ju redan söndag.
I torsdags blev det träning, ett 55 minuters spinning pass. Som sagt känns att jag inte tränat så mycket på sistone men hoppas att jag snart kan vara tillbaka i gammal form igen.
Det blev faktiskt träning även i fredags, ett spinning pass. Jag trodde att jag hade gått på ett 55 minuters pass men när vi hade kört i 60 minuter började jag inse att så nog inte var fallet. Efter 75 minuter var passet slut, även jag :) Det var fler än jag som tycket att passet var långt så vi frågade instruktören om det verkligen var ett 75 minuters pass. Nej svarade hon, vad då, har vi kört över tiden? Eh, ja, med 20 minuter. Jaja, de var väl inte så mycket att göra men trött var jag :)

Helgen har varit varm så har inte orkat göra så mycket. Igår blev det en tvättdag, välbehövligt kan jag säga men de var ju så varmt så minsta lilla ansträngning blev man svettig av, som tex att bädda sängen.

Idag fick de bli en sola o bada dag, vilket jag inte var ensam om. Det var fullt med folk på badet och alla var verkligen i vattnet. Men inte så konstigt då de var för varmt för att ligga och steka i solen.

I eftermiddags blev de träning igen, ännu ett spinning pass, som inte drog över på tiden :)

De jag tycker är lite konstigt är att när det är så här varmt att jag kan bli så himla sugen på thai-soppa. Men det har blivit de två gånger den här veckan, super gott. Men jag gör den lite roligare, tycker i alla fall jag, så jag har i paprika, champinjoner, räkor och kräftstjärtar och pasta, mmmmm så gott, och lite mer matigt :)

Till efterrätt blev det melon, svalkande och gott.


1 kommentar:

  1. Men vad alla är bra på att hålla formen och träna.
    *Min kollega tränar pass varenda lunch
    *Pia tar morgon/ kvälls PW´s
    *Mia tränar ngra dagar i veckan

    Och jag... Ja jag äter glass och dricker rosé :(

    SvaraRadera