lördag 1 oktober 2011

Ännu en vecka som gått

Dagarna går hur fort som helst och veckorna bara springer iväg.

Förra lördagen var det dop för min minsta lilla Gudson Didrik. Efter dopet bjöds det på smörgåstårta och tårta hemma hos familjen Berg. Efter en jätte trevlig eftermiddag så åkte jag, VD (Didriks Gudfar) och CJ in till stan igen. Jag skyndade mig hem, slängde på mig lite andra kläder och sen åkte jag iväg igen för att möta upp några Bosön klasskompisar på middag.
Även om det inte var jätte länge sen vi slutade så var det kul att träffas igen. EP har varit i USA i 4 månader så ville höra allt om hennes resa :)
Efter middagen gick vi vidare och tog ett glas och fortsatte snacka. Sen promenerade jag och EP till Stadion där EP hoppade på tunnelbanan hemåt.
Det var skönt att få en promenad i det alldeles underbara nattvädret och även få en stund själv med EP och prata lite mer :)

I veckan så har syrran varit i Sthlm igen. Hon fortsätter att jobba halva veckorna här, på måndag kommer hon hit igen :)

I torsdags träffade jag LB och lilla Astrid. Astrid var liten men ändå inte så liten, hon är lång för att bara vara 7 veckor :)
Var ett tag sen vi sågs så hade en del att uppdatera om. Vi gick till Vurma och åt en supergod lunch innan jag var tvungen att åka och jobba.

Igår mötte jag upp MiaLotta för en liten aw. Känns även som om det var länge sen vi sågs så även vi hade en del att uppdatera om :)
Det blev en lugn kväll och jag var hemma redan strax efter nio, skönt :)

Ja nu var det helgen igen, det är värst vad veckorna går. Idag måste jag tvätta och fixa lite, tråkigt men nödvändigt. Sen får jag se vad mer jag ska göra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar