torsdag 22 september 2011

Dream house

Det som är så roligt med mitt jobb är att den ena dagen behöver inte vara den andra lik. I tisdags var jag i Tensta och fotograferade två lägenheter, varav den ena var ett dödsbo. Jag kanske inte behöver ens säga hur standarden var men den var inte speciellt hög i alla fall. För er som känner till Örebro kan jag säga att det var lite som Vivalla, fast nästan värre.
Men idag var jag i ett helt annat område och fotograferade världens finaste hus. Allt vara så himla fint. Jag gillade verkligen deras stil och det var som att stiga in i en inredningstidning. Jag var såld redan första steget in i huset. Jag hade lätt kunnat köpa de huset, ett enplans hus på 187 kvm, lagom stor tomt med pool. Jag hade även velat ha alla deras möbler, jag tar huset komplett som det är :)

Ja det kan verkligen variera under mina arbetsdagar. Frågan är vad som väntar mig i morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar