onsdag 5 oktober 2011

Trötter

Ikväll är jag trött. I måndags och igår blev det jobb till midnatt. När man jobbar så där sent så blir det ju att man går direkt och lägger sig när man är klar vilket gör att natten känns extremt kort. När klockan ringde i morse ville jag verkligen inte gå upp. Jag var trött, hade fortfarande huvudvärk från gårdagen och kände mig ganska irriterad. Min irritation berodde nog på att jag var hungrig, trött och huvudvärk.

Att jag sen blev lite sen iväg hem gjorde inte saken bättre och inte heller alla idioter som var ute och körde i morse. Kändes som om det enbart var idioter ute på vägarna men tror det hade med mitt humör att göra och egentligen inte så mycket annat (i alla fall inte fler idioter ute än vanligt så att säga).

Men nu känns det bättre då dagen har flutit på ganska bra trots flera ostädade och inte så trevliga objekt. Men på två av ställena var mäklaren med på plats och fick faktiskt själv vara med och städa och bära möbler.
På det sista stället, i Tensta, var inte mäklaren med så då får han ta bilderna som dom blir. Där gick det inte heller att flytta fler möbler och grejer än vad jag redan gjorde så det blir som det blir.

Ikväll hade jag jobbat färdigt vid åtta tiden så då blev det avsnitt av Dexter innan Grey's började. Känner mig riktigt trött ikväll så ska lägga mig tidigt. I morgon har jag sovmorgon för har inte mitt första jobb förens klockan 10.30 så måste åka hemifrån vid tio tiden, skönt :)

Igår hann jag inte alls med kanelbullens dag så tog igen det idag istället. Köpte bullar på Statoil och herregud vad goda dom var. Dom var till och med fortfarande lite varma när jag köpte dom, mmmm, kan ju inte bli bättre. Nästan så att dom slår Lena's bullar :)

1 kommentar:

  1. Vad gott med bullar! Jag missade också kanelbullens dag, måste se till att kompensera i helgen :-)

    SvaraRadera