måndag 3 oktober 2011

Helgen över och vardag igen

Helgen gick fort. Varför går alltid helgerna så fort??

Igår eftermiddag åkte jag hem till JL på fika. Hon hade bakat kladdkaka, jätte gott :) Vi satt och snackade i några timmar innan jag åkte hem igen. Passade på att handla på klippet på vägen hem. Dels behövde jag köpa gottis för jag var sjukt godissugen hela dagen igår.

På kvällen tittade jag på två avsnitt av Dexter. Så många som pratar om den där serien och jag har inte ens sett avsnitt och eftersom jag har säsong 1 hemma så tänkte jag att jag skulle i alla fall ge den en chans. Jag tror att jag kommer fastna för redan efter dom här två avsnitten ville jag se ett till :) Kanske får bli nåt mer avsnitt ikväll :)

Snart dags att åka ut och jobba. Idag ska jag, som vanligt känns det som, flänga fram och tillbaka. Ska till Sollentuna först, sen Lidingö och sen tillbaka till Upplands Väsby. Sen vart jag ska efter de vet jag inte än men skulle inte förvåna mig om det blir åt andra hållet, typ Ekerö. Jaja, bara jag har jobb så är jag glad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar