torsdag 11 augusti 2011

Update på veckan

Det har varit lite dåligt med bloggande nu men har inte riktigt haft lust så då får de bli så :)

Men här kommer en liten update för veckan. Har väl egentligen inte hänt så mycket. I tisdag blev det en eftermiddag på stan med PS. Lunch på gamla Bredbar (vet inte vad dom heter nu) sen en promenad genom stadsparken och lite av stan som avslutades med en fika på Bara Vara. En riktigt skön och trevlig dag :)

När vi promenerade genom stadsparken sprang jag på Ullis som jag nog inte sett på typ två år. Jätte kul att få en kort update från henne men vi bestämde oss för att vi måste ju ses så idag träffades vi för en golfrunda.
Jag har ju inte så många tjejkompisar att spela golf med så det var jätte kul att få gå en runda med Ullis. Sen att hon är super duktigt (har hcp 8) gjorde det inte sämre :) Kul att få spela med en som är så duktig, jag kan lära mig otroligt mycket av de, jätte kul :)

En runda tar ju ungefär 4 timmar så man hinner även snacka en hel del så nu är vi uppdaterade igen om varandras liv :)
Sammanfattningsvis en riktigt bra dag, bra väder, bra golf och inte minst bra och trevligt sällskap :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar