måndag 1 augusti 2011

Helgen

Oj vad fort helgen gick, redan måndag. Funderar på vad jag gjort i helgen egentligen men kan inte riktigt komma på.....
I fredags fotograferade jag halva dagen, i lördags gjorde jag nog inget speciellt och igår blev det lunch på stan med syrran och familj.

Igår kväll var det jätte fint väder så jag och hundarna begav oss ut på vår kvällspromenad och givetvis när vi är som längst bort hemifrån så öppnar sig himlen och det vräker ner regn. Vi sprang till gångtunnel för skydd men när vi kom dit så var vi redan jätte blöta. Vi stod där ett tag men eftersom vi redan var så blöta så bestämde jag mig för att vi skulle springa hem. Men vovvarna gillar inte riktigt att bli blöta så dom skulle stanna och skaka på sig var 10:e meter :) Sen när vi kom hem så hann jag inte mer än att torka av hundarna så slutade det regna, så typiskt! Men jag har hört att regn ska vara bra för håret :) Kanske funkar för hundar också så deras päls blir finare :)

Efter att vi ätit middag så var jag så mätt att jag ville gå på en promenad igen, den förra blev ju som den blev. Så pappa följde med mig så tog vi ena hunden med oss och gick i en timme, så skönt då vädret var perfekt, solen sken och det var lagom varmt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar