fredag 26 augusti 2011

Länge sen

Det var länge sen nu jag bloggade, inspirationen har helt enkelt inte funnits men här kommer en liten uppdatering.

Jag börjar lite smått komma igång med jobbet. Förra veckan var jag med en annan fotograf på en dags uppdrag. Det var jätte kul även om det verkligen inte blev en normal då men kul att få se vad man kan stöta på när man är ute. Hoppas bara att det inte händer mig alltför ofta :)

Sen har det även blivit en del träning. Börjar så smått komma tillbaka till gamla rutiner igen, skönt som bara den! :)

Igår träffade jag MiaLotta för ett glas rosevin och lite uppdatering. Känns som om det var alldeles för länge sen vi sågs så hade en del att prata om :)

Ja vad mer har hänt.... Jo jag fick en tillfällig sambo i början på veckan. AK bodde hos mig i två nätter då hon var här i Stockholm och jobbade. Var så himla länge sen vi sågs så det var kul att träffas igen. Hoppas att det inte dröjer så länge tills hon kommer hit till Stockholm igen :)

Ja det var lite kort om min vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar