tisdag 30 augusti 2011

Time flies

Oj vad dagarna går fort, tycker inte att jag hinner med nånting :)
Dagen har jag spenderat ute på Ekerö där jag har fotograferat två hus. Eller egentligen bara ett hus då det ena stället bara skulle ha lite exteriör bilder.
Det andra huset var ett gammal gammalt hus som, ja jag vet inte när någon bodde i senast. Där inne såg det ut som om tiden stått still :)
Huset hade ett jätte bra och fint läge precis vid vattnet där man från övervåningen hade fin utsikt. Det skulle vara intressant att veta hur mycket de huset kostar. Tror man får betala en del för utsikten även om det skulle behöva renoveras en hel del inne i huset.

Har inte hunnit träna än den här veckan så hoppas på att jag hinner med de i morgon för så här dåligt med träning går ju inte för sig. Fast jag har faktiskt fortfarande träningsvärk från träningen i lördags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar