fredag 15 juli 2011

Regnig dag

Denna tråkiga regniga fredag började med lite barnpassning under förmiddagen när syrran jobbade. Sen vid lunch hämtade Åke mig och så drog vi ut till golfbanan. Vi var helt själva ute så det var lugnt och skönt och inget regn, perfekt:)

Golfrundan gick mindre bra för min del så den tycker jag vi inte ens pratar om men vi hade i alla fall tur med vädret :) Regnet kom precis när vi var klara och på väg hem igen, perfekt tajming :)

Nu ikväll har det ätits en god middag. Grannarna M och O är här så det blev lite extra lyxig mat ikväll och lite gott vin. Men nu har jag gått in när dom andra sitter kvar ute och snackar.
Jag är trött så ska nog titta på tv en stund innan jag ska sova, eller så ska jag läsa min bok. Men kommer nog somna snart, skönt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar