lördag 2 juli 2011

Premiär

Idag gjorde jag årets premiär på Driving Rangen. Det var jätte kul att få slå lite bollar men det är inte lika kul att det alltid går så dåligt i början :)
Men det gick ändå ganska fort innan det kändes okej men det är långt ifrån toppform kan man säga, haha :) Jag kan bli lite trött på mig själv då jag i början är lite "rädd" att jag ska få, eller att det ska göra ont i ryggen och vågar därför inte slå ut slagen ordentligt. Men efter ett tag så glömmer jag nog bort att tänka på ryggen och så går det bara av farten och det är då slagen blir bra. Jag ska helt enkelt sluta tänka och bara slå :)

Det var sjukt varmt att bara stå på rangen och slå lite bollar. Termometern visar 30 grader i skuggan och hur varmt det är i solen vill jag nog inte ens veta, helt sjukt varmt i alla fall. Jag skulle nog ha åkt och bada istället för att golfa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar