fredag 1 juli 2011

Gudson

Igår var jag i Stava och hälsade på min lilla Gudson, min minsta Gudson för jag har ju två :)
Han är 9 dagar gammal idag så han är super liten. Även om han var ganska stor när han föddes så tycker jag att han var jätte liten. Det är snart två år sedan Lillis var så liten så har glömt bort hur små dom faktiskt är när dom är nykläckta :)

Även om Didrik är liten och ganska smal så har han runda goa kinder :)


Hur söt är han inte?!! Så liten så de är inte klokt.
Får man vara så liten och söt? :)

4 kommentarer:

  1. Vilka bra bilder det blev!:-) Gosegrisen!

    SvaraRadera
  2. Knycker dem genast!

    SvaraRadera
  3. Ja knyck dom du, är ju ändå din son, hihi :)
    Vi ses snart igen, får se om D har växt mkt till dess :)

    SvaraRadera
  4. Åh, vilken liten söting!! :)

    SvaraRadera